2012. júl. 16.

A blue mobile nem drágít

A Lidl üzletekben elérhető diszkontáras blue mobile a távközlési adó bevezetése ellenére sem emeli tarifáit.
A július 1-jétől bevezetésre került új távközlési adó ellenére a blue mobile nem emeli perc- és SMS díjait, és nem építette be megemelkedett költségeit a szolgáltatás díjába - jelentette be ma reggel a cég. "Legfontosabb érték számunkra ügyfeleink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 forintos perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára."- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.


A Lidl idén február 1-én a Magyar Telekommal összefogva blue mobile néven indította útjára sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.

A Lidl az élelmiszer kereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. "Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük" - tette hozzá Grósz Jenő.

Forrás: Mobilport